نشست هم اندیشی برگزاری اولین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه
نشست هم اندیشی برگزاری اولین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه
آرمان تبریز-نشست هم اندیشی و اطلاع رسانی در راستای نحوه ثبت نام و برگزاری اولین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه با حضور معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه سه کشور و معاونان دانشجویی دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ دکتر موسی رضائی، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با تشریح نحوه برگزاری این المپیاد در سطح دانشگاهی، استانی، منطقه‌ای و ملی گفت: مراحل ثبت نام از طریق سامانه برگزاری المپیاد به آدرس https://setav.ir/stso صورت می گیرد.
دکتر رضائی فرصت ثبت نام در این المپیاد ورزشی را تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری ذکر کرد و گفت: تاریخ‌های برگزاری مرحله استانی و ملی این المپیاد متعاقباً از طریق سازمان امور دانشجویان اعلام خواهد شد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه، فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای برتر دانشجویی در حوزه ورزش‌های فناورانه است، خاطر نشان کرد: دانشجویان با فعالیت و شرکت در این نوع المپیاد می توانند آینده شغلی خویش را تضمین نمایند.
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه اولین المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی در رشته‌های مختلف (رباتیک، فیجیتال و دیجیتال و نوآوری های فناورانه در ورزش) برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همه دانشجویان تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی می‌توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت در این المپیاد شرکت نمایند.
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه یادآور شد: در دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی ظرفیت و توانمندی‌های زیادی در حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری در ورزش وجود که با هم فکری و اطلاع رسانی به موقع و سریع می توان تعداد زیادی از دانشجویان را تشویق به ثبت نام در این المپیاد نمود.
متولی اصلی برگزاری این المپیاد در سطح ملی، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در سطح دانشگاه‌های استانها توسط معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار می شود.
این المپیاد در سه سطح درون دانشگاهی؛ دانشگاهی، استانی و منطقه‌ای و ملی برگزار خواهد.
مرحله استانی اولین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه در استان آذربایجان شرقی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.