آرمان تبریز-مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: مدیران روابط عمومی باید مشاور و محرم اسرار مدیران عامل در سازمان بوده و مدیران عامل باید در تصمیمگیری های کلان با روابط عمومیها مشورت کنند.
به گزارش خبرنگار ما از تبریز، آرش کردی در نشست تبیین برنامه جامع اطلاع رسانی طرح تشویقی مشترکان خانگی با مدیران روابط عمومی صنعت برق با اشاره به هنر ارتباط با مردم و دانش و هم اندیشی آکادمیک و تجربی اظهار کرد: باید در کنار این المان ها به اقلیم فرهنگ های بومی منطقه ای هم در نوع رفتار ها توجه شود.
وی افزود: روابط عمومی ها باید ضمن توانایی مدیریت بحران باید بتوانند در افکار عمومی به نوعی نفوذ داشته باشند که کمترین آثار سو و تبعات را داشته باشد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر با بیان اینکه آگاهی اجمالی و نسبی نسبت به امور سازمان از جمله وظایف روابط عمومی ها است، ادامه داد: مدیران روابط عمومی باید مشاور و دست راست و محرم اسرار مدیران عامل در سازمان باشند و مدیران عامل باید در تصمیم گیری های کلان و اثرگذار با روابط عمومیها مشورت کنند.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومیها باید توانایی کار و قدرت تجزیه و تحلیل کار و اصول سیاستگذاری و ارتباطات را بشناسند، گفت: اجرای تصمیمات و برنامه ریزیها و انجام فعالیتهای سازمان بدون پیوست فرهنگی و روابط عمومی و افکار عمومی امکان ندارد.