مدارس پادگان نیست سربازان را در پادگان ها نگهداری کنید
مدارس پادگان نیست سربازان را در پادگان ها نگهداری کنید
آرمان تبریز-معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع در راستای سیاست جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مأمور به آموزش ‌و پرورش با صدور دستورالعملی سهمیه هر استان را به تفکیک مشخص و به استان‌ها ابلاغ کرد.

آرمان تبریز-معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع در راستای سیاست جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مأمور به آموزش ‌و پرورش با صدور دستورالعملی سهمیه هر استان را به تفکیک مشخص و به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها،معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع در راستای سیاست جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مأمور به آموزش ‌و پرورش با صدور دستورالعملی سهمیه هر استان را به تفکیک مشخص و به استان‌ها ابلاغ کرد. بر این اساس؛ استان‌ها می‌توانند با رعایت ضوابط مندرج در شیوه‌نامه و براساس سهمیه تعیین‌ شده نسبت به جذب نیروهای سرباز معلم اقدام کنند.

بر اساس این گزارش؛ دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی با اولویت کارشناسی ارشد، نداشتن مهر غیبت در دفترچه آماده ‌به‌خدمت و تاریخ اعزام در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور، به‌کارگیری در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و … از شرایط جذب مشمولین این طرح است.

گفتنی است: در این طرح طلاب باید سطح دو داشته باشند.

http://hamkariha.ir/fa/news/14052/8/9/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4

انتقاد یک دبیربازنشسته به این اطلاعیه؛

یادداشت/ جلیل شمس؛ مدارس پادگان نیست شایسته است سربازان را درپادگان ها نگهدارید سربازان طلبه و غیر طلبه  فاقد تخصص و صلاحیت های یک معلم هستند اگر برخی ها به قانون و مسئولیت قانونی خود بی اعتنا هستند لااقل حقوق کودکان را محترم شمارند.
آموزش طبقاتی ایران در راستای تضعیف مدارس دولتی  طی ۳۰ سال جاری از هیچ  روشی مشروع و نامشروع دریغ نکرده است .

تفکیک کودکان کشور بر اساس پول و قدرت اولیا تفکیک کودکان با عناوین و طبقات اجتماعی در  ۲۵ فقره مدرسه تخریب اولیه مدارس دولتی با حذف آزمایشگاه  از مدارس دولتی قطع شهریه مدارس  و  دست بردن در جیب مردم برای اداره مدارس با  بازیچه گرفتن انجمن اولیا مربیان اعمال تبعیض  علنی و شکننده بر علیه معلمان  دولتی و سرگرم کردن آنها در حقوق پرسنلی ،تا به موضوع اموزش،طبقاتی  جاری  وقت و انرژی اعتراض نباشد.

بستن مراکز تربیت معلم  و تاسیس شرکت های دلال پرسنل برای جذب معلمان دوره گرد و موقت  ساعتی، هیئت امنایی ، شرکتی ،و…برای تضعیف  مدارس،دولتی و روستایی و حاشیه شهرها و مدارس قطبیتی و واگذاری مدارس به اشکال  مختلف پادگان سازی مدارس با  آموزش،نظامی در مدارس و  به کار بستن سرباز معلم  و طلبه معلم  و ….تا بتوانند اعتبار کلاس و مدرسه را به حد یک پادگان تنزیل  و موجب بی هویتی مدرسه شوند.

تعریف  غلط کالایی از آموزش،تا بتواند با  استفاده از بخش های تاریک   استثماری   قانون کار عملا برای معلم  ۴۴ ساعت کار موظف تعریف کنند .
تا بتوانند. با کمترین شکل از بیمه و حقوق  از معلمان بازنشسته و جوان در مدارس،دولتی و شرکتی و …برده داری پرسنلی راه اندازی کرده  و تربیت جامعه را در اختیار  مافیای اموزش،طبقاتی قرار دهند.
مافیای آموزش طبقاتی  در ایستگاه اخر طبقاتی شدن قطعی و علنی آموزش، اینک در ظالمانه ترین حرکت بر علیه آموزش کشور ،مدارس کشور را به حراج گذاشته  ،تا بکلی مدارس را بفروشد .

همه این انحرافات آموزشی با نفوذ ژنرال های فرتوت اموزش،طبقاتی در نهاد شورای عالی آموزش و پرورش،و ممکن شده و عملا اطاق فکر اموزش،و پرورش ایران توسط مافیا تسخیر و کودکان کشور به گروگان مافیا رفته است.

با توجه به اینکه طی اصل ۳۰ و اصل ۳ آموزش،در کشور باید با عادلانه و رایگان باشد.
آموزش،طبقاتی  ویرانگر جاری  فاقد هرنوع مشروعیت  قانونی بوده و در عمل یک بر انداز فرهنگی،و هویتی یک ملت بوده و هنوز ۱۶ میلیون  معلم و دانش آموز، دقیقا متوجه  نیست که در یک توطئه  قربانی شده اند روشنگریاکوینی جاری رسانه ها بر جامعه  دانش آموزان  نسبت به  حقوق اجتماعی و مشروع ضایع شده موجبات شکل گیری  انفجاری  اجتماعی  فراهم خواهد شد.

به نظر می رسد انفجار اجتماعی بزرگ در اعتراض به آموزش،طبقاتی که تامین کننده ،جامعه طبقاتی است
از مدارس شروع خواهد شد
اگر دولتی خارج از سلطه مافیایآموزش،طبقاتی و لیبرال در مسند بود فورا آموزش،را به  تعریف قانون اساسی بر می گرداند.

تبریز/۳ اسفند ۱۴۰۱

  • منبع خبر : خبرگزاری آریا