به گزارش خبرنگار ما در تبریز، همراهی و جلب مشارکت مشترکان در راستای ایجاد بستری کارآمد برای همراهی و همدلی با صنعت برق، نقش بیبدیلی در عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ دارد.
در این راستا به منظور مشارکت فعال گروه سنی کودک و نوجوان در امر فرهنگسازی مدیریت مصرف با رویکردهای نوین ارتباطی و استفاده از بسترهای تکنیکال ارتباطات و راهاندازی پویشها مسابقهی اینستاگرامی با موضوع مدیریت در زمان پیک مصرفی در رده سنی ۵ تا ۱۲ سال به صورت هفتگی برگزار میشود.
این مسابقه با معرفی ۶ اثر برتر با اهدای جوایز ۵ میلیون ریالی از طریق صفحه اینستاگرامی barghe_zendegi برگزار میشود.
از کودکان و نوجوانان ردهی سنی ۵ تا ۱۲ سال علاقهمند دعوت به عمل میآیددر این مسابقه شرکت کرده و یکی از برندگان این مسابقهی اینستاگرامی باشند.