اولویت مدیریت بانک ملی تسریع در خدمات دهی است
اولویت مدیریت بانک ملی تسریع در خدمات دهی است
آرمان تبریز-رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی گفت: تسهیل در خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات اولویت مدیریت بانک ملی است.

آرمان تبریز-رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی گفت: تسهیل در خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات اولویت مدیریت بانک ملی است.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛عادل غلامی امروز در مراسم گرامیداشت روز زن که در محل بانک ملی استان برگزار شد،باتبریک ولادت حضرت زهرا(س)و روز زن گفت:امیدواریم بتوانیم در مسیر مورد تایید آن بانوی محترم حرکت کنیم و زندگی خود را با سیره ایشان تطبیق دهیم.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان یادآور شد:نظم و انظباط و رعایت حجاب واخلاق بانوان در بانک ملی متجلی است و کارمندان زن پابه پای مردان در جنگ اقتصادی به ویژه در بحران کرونا حضور موثر داشتند و اجازه ندادند خدمات بانکی تعطیل شده و توانستیم کارنامه خوبی به جا بگذاریم.
وی تصریح کرد: مشارکت در طرح تلاش ملی از سوی کارمندان بانک ملی قابل تقدیر است و توانستیم امورات خود را باهمدلی انجام دهیم و انتظار داریم در یک ماهی که از تلاش ملی باقی مانده تمام همت خود را به کار بگیریم.
غلامی افزود:تسهیل در خدمات دهی بانکی و ارتقای کیفیت خدمات از اولویت های بانک ملی استان است و نقش بانوان در ارتقای کیفیت خدمات بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه بانوان در مشاغل مدیریتی و تخصصی بانک ملی استان جایگاه ویژه ای دارند،بیان کرد:بانوان به نسبت تعداد ،سهم بیشتری در مشاغل مدیریتی و تخصصی دارند و این نشان از عدالت در انتصابات مدیریتی دارد.