آرمان تبریز-مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در چهارمین دوره ارزیابی و پایش میدانی عملکرد سامانه اطلاعات مکانی مشترکین این شرکت گفت: ۷۵ درصد اطلاعات مکانی مشترکین و تأسیسات گاز در سامانه GIS ثبت شده است.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ مدیرعامل این شرکت در چهارمین دوره ارزیابی و پایش میدانی عملکردGISکه با حضور تیم ارزیابی مدیریت گازرسانی برگزار شد، افزود: سیستم های مبتنی بر اطلاعات و دادههای مکانی، زمینه ساز ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مشترکین است.
سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن معرفی شرکت گاز استان اظهار داشت: هم اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند است که همین امر بکارگیری سامانه های اطلاعاتی که حاوی مشخصات مکانی مشترکین و تأسیسات گاز اعم از خطوط لوله، شیرها، ایستگاه ها و ساختمان های اداری و علمک ها علی الخصوص در شرایط بحرانی و انجام عملیات تعمیراتی و نگهداری را ضروری می نماید.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام اینکه ثبت و بروزرسانی اطلاعات مکانی مشترکین و تأسیسات گاز در سطح استان تداوم دارد، تصریح کرد: بکارگیری این سامانه در شرکت گاز امکان دسترسی سریع و قابل اطمینان به داده های مورد نیاز در حجم وسیع را فراهم نموده و نتایج قابل ارائه در قالب نقشه یا نمودار، راه را برای رسیدن به اهداف اجرایی و عملیاتی شرکت گاز هموار می سازد.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد: ثبت ۷۵ درصد اطلاعات مکانی مشترکین و تأسیسات گاز در سامانه GIS
آرمان تبریز-مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در چهارمین دوره ارزیابی و پایش میدانی عملکرد سامانه اطلاعات مکانی مشترکین این شرکت گفت: 75 درصد اطلاعات مکانی مشترکین و تأسیسات گاز در سامانه GIS ثبت شده است.
لینک کوتاه :
https://www.armantabriz.ir/?p=44823
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز تأکید کرد: تسریع در رسیدگی به پروندههای ارباب رجوع
دستگیری عامل خریدوفروش اموال تاریخی درشهرستان سراب
آرمان تبریز-فرمانده یگان حفاظت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجانشرقی از دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی تقلبی در سراب خبر داد.
توسعه تفرجگاه عینالی تبریزچشم انتظار اعتباری ویژه و کلان
آرمان تبریز-توسعه زیرساختهای تفرجگاه عون ابن علی و به ثمر رسیدن شکل حقیقی این پروژه مهم شهری از جمله طرحهایی است که تحقق آن، علاوه بر جذب گردشگر میتواند درآمد قابل توجهی برای شهر تبریز به ارمغان آورد و تکمیل آن از انتظارات مردم این خطه در سفر پیش روی رییس جمهوری به آذربایجانشرقی است.
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز تأکید کرد:
تسریع در رسیدگی به پروندههای ارباب رجوع
آرمان تبریز-سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز بر تسریع در رسیدگی به پروندههای اربابان رجوع همره با نظارت و تقویت واحدهای نظارتی تأکید کرد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.