برای امکان برقراری ارتباط شبانه‌روزی سامانه ۱۲۲ جایگزین مراجعات حضوری مردم و مشترکین شده‌است
برای امکان برقراری ارتباط شبانه‌روزی سامانه ۱۲۲ جایگزین مراجعات حضوری مردم و مشترکین شده‌است
آرمان تبریز-مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت:سامانه ۱۲۲جایگزین مراجعات حضوری مردم و مشترکین شده‌است که امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه‌روزی و باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه و کاهش ترددهای درون‌شهری شده و همچنین تحقق منشور حقوق شهروندی را میسر می سازد .

آرمان تبریز-مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت:سامانه ۱۲۲جایگزین مراجعات حضوری مردم و مشترکین شده‌است که امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه‌روزی و باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه و کاهش ترددهای درون‌شهری شده و همچنین تحقق منشور حقوق شهروندی را میسر می سازد .
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ صنعت آب و فاضلاب در کشور ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین صنایع خدماتی وظیفه حیاتی توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب را برعهده دارد. امروز ارائه خدمات به شکل نوین به مشترکان صنعت آب و فاضلاب بر شناخت واقعی نیازهای ایشان یکی از وظایف مهم و کلیدی در صنعت آب و فاضلاب جهت ارائه خدمات مطلوب و به‌موقع به مشترکین است .
مهندس ایمانلو با اشاره به ارائه خدمات به مشترکین استانی گفت ارایه خدمات به مشترکین، نیازمند ارتباط مستمر دوسویه و هم‌سنگ است و این ارتباط در شرکت‌های آب و فاضلاب با هدف کسب رضایت مشتریان از طریق دریافت نظرات و پاسخ‌گویی به سؤالات و ابهامات آنان از طرف شرکت و تامین مالی شرکت از طریق پرداخت به‌موقع صورت‌حساب‌ها و سایر هزینه‌ها از سوی مشترکین انجام می‌شود و در این کارکرد ما باید همیشه به‌صورت۲۴ ساعته در دسترس مشتریان بوده تا در صورت نیاز آنان بتوانیم پاسخ‌گوی مطمئن برای آنان باشیم
وی با اشاره به نقش واحد ۱۲۲ به‌عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و شرکت آب فاضلاب گفت: تمامی سازمان‌هایی که به نوعی وظیفه خدمات‌رسانی به شهروندان را عهده‌دار هستند برای برقراری ارتباط با مشترکان خود به راه‌های گوناگون ارتباطی متوسل شده تا ضمن انتقال معنی و مفهوم مورد نظر بازخوردهای مشترکان را دریافت کنند و در راه پیشبرد اهداف سازمانی بکار برند .
دراین‌میان سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی و توان و تخصص کارشناسان مجرب نقش بسیار مهمی در جلب رضایت مشترک ایفا می‌نماید .
وی افزود سامانه  ارتباط ۱۲۲ در هر لحظه از شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به شهروندان آذربایجان شرقی و دریافت پیام‌ها و گزارش‌های مردمی است و در جهت تسریع در انجام مطالبات مختلف متنوع و تسریع در رسیدگی به حوادث آماده پاسخ‌گویی به مشترکین می‌باشد .
مهندس ایمانلو در خصوص مزایای تماس با سامانه ۱۲۲گفت: سامانه  ارتباط مردمی ۱۲۲ جایگزین مراجعات حضوری مردم و مشترکین شده‌است که امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه‌روزی و باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه و کاهش ترددهای درون‌شهری شده و همچنین تحقق منشور حقوق شهروندی را میسر می سازد .
وی در آخر با توجه به شیوع پاندمی ویروس کرونا و حفظ سلامتی  از همشهریان عزیز خواست از سامانه های فعال شرکت جهت برقراری ارتباط و استفاده از امکانات شرکت آب وفاضلاب بهره گرفته و در جهت خدمات رسانی بهینه به همشهریان عزیز یاری رسان شرکت آب وفاضلاب باشند .واز همه شهروندان عزیز خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه ایراد و نارسائی در زمینه خدمات رسانی از قبیل قبوض ، حوادث ، آلودگی آب ، نشتی از اتصالات کنتور ، ترکیدگی داخل خیابان و… با سامانه ۱۲۲ تماس حاصل نموده و نقطه نظرات و مشکلات خود را مطرح نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن به رفع مشکل و اصلاح مورد اقدام گردد.