هم استانی های محترم در ایام تعطیل کرونایی، از خدمات الکترونیک شرکت گاز استفاده نمایند
هم استانی های محترم در ایام تعطیل کرونایی، از خدمات الکترونیک شرکت گاز استفاده نمایند
آرمان تبریز-با توجه به افزایش همه گیری بیماری کرونا و متعاقب بخشنامه تعطیلی بخش عمده ای از سازمان ها و ادارات دولتی، هم استانی های محترم بمنظور انجام درخواست های خود از خدمات الکترونیکی شرکت گاز استفاده نمایند.

آرمان تبریز-با توجه به افزایش همه گیری بیماری کرونا و متعاقب بخشنامه تعطیلی بخش عمده ای از سازمان ها و ادارات دولتی، هم استانی های محترم بمنظور انجام درخواست های خود از خدمات الکترونیکی شرکت گاز استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ سخنگوی این شرکت گفت: با توجه به واگذاری اکثر خدمات قابل ارائه اعم از صدور قبض المثنی، تغییر نام، اشتراک پذیری و … به دفاتر پیشخوان دولت، هم استانی های عزیز می توانند علاوه از بستر الکترونیکی فراهم شده، به نزدیک ترین دفتر در محل اقامت خود مراجعه و خدمات حضوری دریافت نمایند.
غلامرضا قنبری در خصوص خدمات دریافت و پرداخت صورتحساب گاز نیز افزود: مشترکین محترم می توانند به صورت شبانه روزی از طریق تماس با تلفن گویای ۲۱۹۴ یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ خدمات مربوط به کارکرد کنتور، دریافت و پرداخت آخرین قبض گاز اشتراک خود را دریافت کنند.
وی همچنین افزود: سامانه تلفن گویای ۳۱۹۴ در طول شبانه روز آماده دریافت درخواست ها، نظرات، شکایات و انتقادات مردمی می باشد.
قنبری با یادآوری سامانه تلفنی ۱۹۴ برای درخواست خدمت در زمان مواجهه با حوادث و اتفاقات گاز و نیز اخذ مشاوره ایمنی و مصرف بهینه، اعلام کرد واحد امداد مکانیزه بصورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز استان می باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، اطلاعات مورد نیاز مشترکین محترم در سایت رسمی شرکت به آدرس:
www.nigc-eazar.ir
درج گردیده، باوجود این در صورت وجود هرگونه نکته نظر در زمینه اطلاعات مورد نیاز و پیشنهادهای اجرایی درخصوص محتوای سایت، مراتب از  طریق سامانه پیامکی سازمان به شماره ۳۰۰۰۷۱۳۷۱  قابل انعکاس و بررسی می باشد. بطور یقین پیشنهادات مشتریان ما، همواره روشنگر مسیر خدمت رسانی مان خواهد بود.