بازدید شبانه و سرزده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان از مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ و تله متری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
بازدید شبانه و سرزده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان از مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ و تله متری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

آرمان تبریز-مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت در بازدید شبانه وسرزده از مرکزارتباطات مردمی ۱۲۲ و تله متری شرکت آب وفاضلاب استان در جریان روند انجام کارو نحوه پاسخگویی به سئوالات و پیگیری درخواست های مردمی قرار گرفت . به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مدیر عامل شرکت در این بازدید در جمع کارکنان واحد ۱۲۲ گفت […]

آرمان تبریز-مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت در بازدید شبانه وسرزده از مرکزارتباطات مردمی ۱۲۲ و تله متری شرکت آب وفاضلاب استان در جریان روند انجام کارو نحوه پاسخگویی به سئوالات و پیگیری درخواست های مردمی قرار گرفت .
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مدیر عامل شرکت در این بازدید در جمع کارکنان واحد ۱۲۲ گفت : مردم ولی نعمتان ما هستند و استفاده از آب شرب و بهره مندی از آن حق مسلم همشهریان عزیز می باشد .
ایشان ضمن تاکیدات لازم به کارکنان واحد ۱۲۲ نسبت به رعایت ادب و احترام حین پاسخگویی به مشترکین عزیز ، بیان داشتند که آمادگی و هوشیاری لازم را نسبت به انعکاس گزارشات مردمی و قطعی آب در نقاط مختلف شهر جهت بهبود و رفع مشکلات همشهریان عزیز داشته باشند .
مهندس ایمانلود افزود : این مرکز بصورت ۲۴ ساعته و بی وقفه در حال پاسخگویی به تماسهای مشترکین و انجام هماهنگی های لازم جهت رفع اتفاقات پیش آمده می باشد .
در این بازدید مهندس خانی معاون بهره برداری آب شرکت گزارشی از وضعیت آبرسانی کلانشهر تبریز را تشریح نمودند .
شایان ذکر است که مهندس ایمانلو به همراه مسئولین شرکت از دفتر ثبت تصادفات و پاسخگویی منطقه ۲ تبریز نیز بازدید بعمل آورده و ضمن قدردانی از کارکنان ، تاکیدات لازم را به ایشان بیان داشتند .