مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز: هوشمند سازی بررسی پرونده های ماده صد شهرداری تبریز به نفع شهروندان است
مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز: هوشمند سازی بررسی پرونده های ماده صد شهرداری تبریز به نفع شهروندان است
آرمان تبریز-مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز گفت: هوشمند سازی بررسی پرونده های ماده صد شهرداری تبریز به نفع شهروندان است.

آرمان تبریز-مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز گفت: هوشمند سازی بررسی پرونده های ماده صد شهرداری تبریز به نفع شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز،تراب محمدی، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز به همراه معاون شهرسازی و معماری شهردار از مدیریت کمیسیون های متمرکز شهرداری تبریز و عملکرد این مدیریت در هوشمند سازی و استفاده از فناوریهای نوین در اقدامات خود بازدید کرد.

در این بازدید ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص متمرکز سازی این کمیسیون ها و دستاوردهای مثبت این متمرکزسازی به موضوع حذف پرونده فیزیکی از جلسات کمیسیون های ماده صد و تاثیرات آن در از بین بردن زمینه ها و بسترهای فساد تاکید شد.

همچنین مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته به اهمیت و تاثیرگذاری آن در شفاف سازی عملکرد این حوزه و حذف نقاط مفسده انگیز اشاره کرد.

تراب محمدی ضمن بیان این موضوع که چنین اقداماتی باعث به حداقل رساندن کارهای دستی و سنتی شده و این به نفع شهروندان و شهرداری بوده ابراز امیدواری کرد که این مدیریت در سایر برنامه ها و طرح های هوشمندسازی همچنان موفق عمل کند.