اطلاعیه شماره ۴ برگزاری آزمون زبان UTET
اطلاعیه شماره ۴ برگزاری آزمون زبان UTET
آرمان تبریز-به اطلاع دانشجویان محترم می­ رساند آزمون UTET روز جمعه مورخ 30/03/99 راس ساعت 10 در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه ­های همجوار دانشگاه تبریز که تا پایان شهریور 99 در آزمون جامع شرکت و از رساله دکترای خود دفاع خواهند کرد، می­توانند در این آزمون تحت شرایط زیر شرکت نمایند:

آرمان تبریز-به اطلاع دانشجویان محترم می­ رساند آزمون UTET روز جمعه مورخ ۳۰/۰۳/۹۹ راس ساعت ۱۰ در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه ­های همجوار دانشگاه تبریز که تا پایان شهریور ۹۹ در آزمون جامع شرکت و از رساله دکترای خود دفاع خواهند کرد، می­توانند در این آزمون تحت شرایط زیر شرکت نمایند:

۱) به دلیل ظرفیت محدود ثبت نام، صرفا دانشجویانی می­ توانند در آزمون شرکت نمایند که تا پایان شهریور ۹۹ در آزمون جامع شرکت و از رساله دکترای خود دفاع خواهند کرد. اولویت شرکت در آزمون با دانشجویانی خواهد بود که زودتر اقدام به ثبت­ نام نمایند.

۲) ثبت ­نام اولیه برای دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه ­های همجوار دانشگاه تبریز از تاریخ ۲۱/۰۳/۹۹ لغایت ۲۵/۰۳/۹۹ از طریق لینک http://takmili.tabrizu.ac.ir/b1.php انجام خواهد شد. پس از بررسی مدارک از طرف دانشگاه، دانشجویان حائز شرایط شرکت در آزمون باید در تاریخ ۲۶/۰۳/۹۹ نسبت به واریز هزینه شرکت در آزمون اقدام نمایند تا ثبت­ نام آنها نهایی گردد. دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون به هنگام ثبت ­نام اولیه، باید علاوه بر مدارک شناسایی، کارنامه و تعهدنامه شرکت در آزمون UTET را بارگزاری نمایند.

*تعهدنامه شرکت در آزمون UTET را می­ توانید از اینجا بارگزاری نمایید.

۳) امکان اختصاص خوابگاه و استفاده از غذاخوری­ های دانشگاه میسر نمی­ باشد.

۴) جهت حفظ سلامت کلیه شرکت­ کنندگان در آزمون، داوطلبان به هنگام ورود به سالن آزمون باید مجهز به دستکش و ماسک شخصی باشند. در صورت ممانعت شرکت­ کنندگان از پوشیدن دستکش و ماسک، یا درآوردن دستکش و ماسک در طول آزمون، عوامل اجرایی حق دارند تا از ادامه آزمون آن داوطلب ممانعت به عمل آورند. پیش از آزمون کلیه داوطلبان تب سنجی می شوند و از حضور افراد دارای علائم کرونا ممانعت به عمل خواهد آمد. لطفا چنانچه دارای علائم بیماری می باشید پیش از حضور در آزمون اطلاع و از حضور در آزمون انصراف دهید.

۵) شرکت ­کنندگان نباید هیچ­گونه وسیله الکترونیکی اعم از تلفن همراه، ساعت هوشمند، هندزفری و … به هنگام ورودی به سالن آزمون به همراه داشته باشند.

۶) هزینه ثبت­ نام به ازای هر داوطلب ۱۰۰ هزار تومان می ­باشد. پس از ثبت ­نام، برگشت وجه در صورت انصراف داوطلب امکان ­پذیر نمی ­باشد.

۷) جهت ثبت­ نام و شرکت در آزمون، مراحل زیر باید انجام شود. در صورت مراجعه حضوری، به درخواست دانشجویان پاسخ داده نخواهد شد.

 

ترتیب مراحل عنوان مرحله بازه زمانی جهت اقدام نحوه اقدام مدارک لازم
۱ ثبت درخواست شرکت در آزمون UTET ۲۰ الی ۲۵ خرداد ۹۹ a) http://takmili.tabrizu.ac.ir/b1.php

b) کلیک بر روی پیوند «ثبت نام دانشجویان غیر دانشگاه تبریز»

c)  تکمیل فرآیند ثبت نام و آپلود مدارک مورد نیاز از جمله تصویر کارنامه و فرم تعهد در قالب JPEG

a) کارنامه

b) تعهدنامه شرکت در آزمون

۲ مراجعه به وبسایت دانشگاه و اقدام جهت واریز هزینه شرکت در آزمون ۲۶ خرداد ۹۹ ورود به سامانه از طریق لینک http://takmili.tabrizu.ac.ir/b1.php با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور و اقدام برای پرداخت هزینه آزمون  
۳ دریافت کارت شرکت در آزمون (اینترنتی) ۲۸ خرداد ۹۹ مراجعه به اطلاعیه آزمون UTET که در بازه زمانی این مرحله، در وبسایت دانشگاه تبریز قرار داده خواهد شد.  

 

۸) دانشجویان محترم در صورت هر گونه سوال، می ­توانند با آقای «محمدزاده» از طریق تلفن ۳۳۳۹۲۴۳۰ از روز شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ تماس حاصل نمایند.

 

* لینک ثبت نام: https://amozesh.tabrizu.ac.ir

 

اطلاعیه های قبلی:

*اطلاعیه شماره ۳ برگزاری آزمون زبان UTET

*اطلاعیه شماره ۲ برگزاری آزمون زبان UTET

*اطلاعیه شماره ۱ برگزاری آزمون زبان UTET