رکورد بی‌سابقه‌ی پروژه‌های برق تبریز در سال ۹۸
رکورد بی‌سابقه‌ی پروژه‌های برق تبریز در سال ۹۸
آرمان تبریز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از رکورد بی‌سابقه‌ی ثبت بیش از 1800 میلیارد ریال پروژه در سال 98 در این شرکت خبر داد.

آرمان تبریز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از رکورد بی‌سابقه‌ی ثبت بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال پروژه در سال ۹۸ در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛  عادل کاظمی در حضور مسئولان شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز با بیان مطلب فوق افزود: از این میزان، ۱۲۰۰ میلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت ها به اتمام رسیده و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به سال ۹۹ انتقال یافته و در شرف اتمام می باشد.

وی از ایجاد اصلاحات اساسی در زمینه روشنایی معابر کلانشهر تبریز خبر داد و افزود: با وجود تنگناهای مالی نزدیک به ۳۰۰۰ شعله چراغ LED در سطح شهر تبریز نصب شده است.

وی با اشاره به قیمت چهار برابری این چراغ‌ها نسبت به چراغ‌‌های گازی افزود: کیفیت نوردهی و طول عمر چراغ‌های LED تفاوت عمده‌ای با چراغ‌های گازی دارد که در مجموع سیستم روشنایی معابر کلان شهر تبریز را بهبود داده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ مجتمع مسکونی مشکلاتی در زمینه تامین برق از سنوات گذشته داشتند، افزود: تامین برق ۳۰ مورد از این مجتمع‌ها با احداث پست‌های زمینی و در برخی موارد خاص با احداث پست‌های هوایی، پست کمپکت همانند پست پدمانتد انجام گرفت.

کاظمی با تاکید بر اینکه این شرکت در میزان اجرای پروژه‌های سرمایه‌ای یکی از شرکت‌های توزیع برق برتر در سطح کشور می‌باشد، تصریح کرد: هدف نهایی ما در این شرکت جلب رضایت مردم است و همکاران ما به صورت شبانه‌روزی و حتی در شرایط شیوع بیماری کرونا در حال انجام وظیفه می‌باشند.

لازم به ذکر است در این نشست، تفاهمنامه‌ی جامع همکاری مابین شهرداری کلانشهر تبریز و شرکت توزیع نیروی برق تبریز به امضاء رسید و امید است با حصول این تفاهمنامه فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی به مردم عزیز تبریز تسهیل شده و رضایتمندی مردم شریف تبریز بیش از گذشته تامین شود.