رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبرداد: خدمات غیر حضوری شرکت افزایش می یابد
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبرداد: خدمات غیر حضوری شرکت افزایش می یابد
آرمان تبریز-با توجه به اهمیّت حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای سیاست های فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، خدمات غیر حضوری شرکت گاز افزایش می یابد.

آرمان تبریز-با توجه به اهمیّت حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای سیاست های فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، خدمات غیر حضوری شرکت گاز افزایش می یابد.
به گزارش خبرنگار ما ، سخنگوی این شرکت در توضیح این خبر گفت: با توجه به عدم مراجعه کنتورخوانان به درب منازل، در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تا اطّلاع ثانوی قرائت کنتورهای گاز توسط مشترکین انجام خواهد شد.
غلامرضا قنبری افزود: با توجه به زیرساخت های طرّاحی شده در این شرکت و در راستای کاهش مراجعات حضوری، مشترکین محترم به منظور دریافت قبوض گاز هر دوره ۴۵ روزه می بایست ارقام سیاه رنگ شمارشگر کنتور خود را از طریق تلفن گویای ۲۱۹۴ و یا با ارسال کد دستوری شماره اشتراک*ارقام سیاه رنگ شمارشگر کنتور به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ ثبت نموده و برای دریافت خدمات الکترونیکی اشتراک گاز خود، می توانند از طریق تلفن گویای ۲۱۹۴ و ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ و دریافت راهنمای خدمات، اقدام نمایند.
وی تشریح کرد: راهنما و نحوه ارائه خدمات حضوری و الکترونیکی شرکت در شرایط کنونی به صورت جامع از طریق سایت این شرکت به آدرس: www.nigc-eazar.ir بخش خدمات الکترونیکی قابل دسترسی می باشد.
قنبری در توضیح سایر خدمات و سامانه های الکترونیکی شرکت توضیح داد: سامانه ۱۹۴ شرکت بصورت شبانه روزی برای خدمات امدادی در زمان وقوع حوادث و اتفاقات گاز و همچنین سامانه تلفن گویای ۳۱۹۴ راه ارتباطی برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی می باشد. علاوه بر سامانه های اعلامی، مسؤولین میز خدمت در امور مشترکین هر یک از ادارات گاز تبریز و شهرستان ها و نیز دفاتر پیشخوان دولت، آماده پاسخگویی به سؤالات مشترکین محترم و ارائه راهنمایی های لازم خواهند بود.