جزئیات جدید پرداخت قبوض برق اعلام شد
جزئیات جدید پرداخت قبوض برق اعلام شد
آرمان تبریز- جزئیات پرداخت قبوض برق در زمان شیوع ویروس کرونا از سوی شرکت‌ توانیر اعلام شد.

آرمان تبریز- جزئیات پرداخت قبوض برق در زمان شیوع ویروس کرونا از سوی شرکت‌ توانیر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛  شرکت توانیر با ارسال ابلاغیه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، مواردی را برای همکاری با مشترکان در خصوص دریافت هزینه برق مصرفی آنان اعلام کرد.

در این ابلاغیه که با امضای محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر ارسال شده، خاطرنشان شده است: با توجه به شرایط به وجود آمده و لزوم ایجاد تسهیلات برای آن دسته از متقاضیان و مشترکان برق که درگیر مسائل جانبی مربوط به کرونا هستند، ترتیبی اتخاذ شود تا ضمن آمادگی و پایداری شبکه‌ی برق، اقدامات زیر را به عمل آورند.

شرکت‌ها مکلفند نسبت به ارائه‌ی خدمات غیرحضوری و فروش و خدمات پس از فروش اقدام و ضمن اطلاع‌رسانی عمومی، تسهیلات لازم در این زمینه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در این رابطه از بابت مسایل و مشکلات به‌وجود آمده‌ی ناشی از شیوع بیماری ویروس کرونا (کووید ۱۹) ابراز نگرانی کرد و گفت: با وجود شرایط خاص فعلی، این شرکت تمام سعی و تلاش خود را به‌صورت شبانه‌روزی به‌کار می‌گیرد تا شبکه‌ی برق ‌رسانی با مشکلی مواجه نشده و خدمات‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد.

عادل کاظمی با اشاره به ابلاغیه‌ی وزارت نیرو توضیح داد: به خاطر مشکلاتی که شیوع بیماری کرونا برای برخی کسب و کارها ایجاد کرده، کسب وکارهایی که در این رابطه متضرر شده‌اند می‌توانند در این مدت هزینه‌های برق مصرفی خود را پس از پایان اردیبهشت ماه پرداخت کنند تا بیشتر از این با مشکل مواجه نشوند.

وی، وظیفه‌ی شرکت توزیع نیروی برق تبریز را ارائه‌ی خدمات به صورت گسترده و مستمر به مردم و مشترکین عنوان و تصریح کرد: این خدمات و هرگونه رفع مشکلات شبکه، نیازمند صرف هزینه‌هایی است که از طریق پرداخت قبوض و صورت‌حساب‌های برق مصرفی و انرژی برق تامین می‌شود. اگر این مبالغ به‌موقع پرداخت نشود شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ارائه‌ی خدمات پایدار خود با مشکل مواجه می‌شود.

کاظمی یادآور شد: از مشترکینی که چندین دوره است هزینه‌ی برق مصرفی خود را پرداخت نکرده‌اند درخواست می‌شود جهت رفاه دیگر همشهریان و مشترکین، نسبت به پرداخت بدهی برق مصرفی خود در اسرع وقت اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ادامه اظهار داشت: براساس سخنان وزیر نیرو، آن دسته از مشترکانی که توانایی پرداخت یکجای هزینه‌های انشعاب برق ۲۵ آمپر تک‌فاز را ندارند چنانچه این مشترکین به‌واقع نیازمند بوده و مشکلات پرداختی آنها برای شرکت مسجل شود، هزینه‌‌های انشعاب درخواستی این متقاضیان در سه قسط دریافت خواهد شد.