دانشجویان شاهد و ایثارگر سرمایه‌های علمی کشور هستند
دانشجویان شاهد و ایثارگر سرمایه‌های علمی کشور هستند
آرمان تبریز-معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار داشت: فرزندان معظم شهدا و ایثارگران در پیشرفت و اقتدار كشورمان نقش‌آفرين هستند و بايد راه پدران خود در ايثارگري را با كسب علم و دانش ادامه دهند.
آرمان تبریز-معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار داشت: فرزندان معظم شهدا و ایثارگران در پیشرفت و اقتدار کشورمان نقش‌آفرین هستند و باید راه پدران خود در ایثارگری را با کسب علم و دانش ادامه دهند.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، جابر ابوالفتح زاده معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در نشست هم‌اندیشی روسا و مسئولین ستادهای شاهد و امور ایثارگران دانشگاه‌های شهرستان‌های اهر، ورزقان و هوراند گفت: برنامه‌ریزی و هم‌افزایی جهت ارتقا سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر حائز اهمیت است.
وی دانشجویان شاهد و ایثارگر را سرمایه‌های علمی کشور خواند و اظهار داشت: یکی از راه‌های حفظ و تثبیت نظام و صیانت از دستاوردهای شهدا و ایثارگران، تحصیل علم و دانش‌افزایی جوانان است که وظیفه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در این زمینه بسیار زیاد و خطیر است.
ابوالفتح زاده تصریح کرد: فرزندان معظم شهدا و ایثارگران در پیشرفت و اقتدار کشورمان نقش‌آفرین هستند و باید راه پدران خود در ایثارگری را با کسب علم و دانش ادامه دهند و به کشورمان خدمت کنند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با تأکید بر اهمیت علم و دانش در دنیای معاصر گفت: امروزه توان علمی هر کشور، نقشی مؤثری در اقتدار آن در سطح دنیا دارد که به حول و قوه خداوند متعال و به برکت خون پاک و مطهر شهدا و ایثارگران و وجود جوانان غیرتمند، ایران اسلامی از این قافله عقب نمانده است.
گفتنی است، در ابتدا این نشست که چهارشنبه هشتم آبان ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد، احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر گزارشی از اقدامات ستاد شاهد و امور ایثارگران شهرستان اهر ارائه و سایر اعضا حاضر در جلسه نسبت به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر پرداختند. ایازی