آرمان تبریز-خدمات برق تبریز به صورت ۲۴ ساعته تداوم دارد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: اکیپهای عملیاتی این شرکت همراه با حافظان سلامت بصورت ۲۴ ساعته در حال پایش و کنترل شبکه هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و حادثه نسبت به رفع آن اقدام نمایند.
عادل کاظمی ادامه داد: اقدامات این شرکت در زمینههای مختلف همچون رفع خاموشیها، سرویس و نگهداری شبکههای توزیع، به صورت برنامهریزی شده و مداوم جهت جلوگیری از آسیب تجهیزات، سرویس و نگهداری روشنایی معابر و … همانند روزهای عادی تداوم دارد.
وی افزود: مرکز اتفاقات و حوادث این شرکت در تمام ساعات شبانهروز آمادهی پاسخگویی به شهروندان است و تمامی مراحل انجام کار به صورت پیامک به درخواستکنندگان اطلاع داده میشود.
ارائهی خدمات غیرحضوری و هدایت مراجعان به میز خدمت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریزگفت: در راستای جلوگیری از حضور فیزیکی شهروندان و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا ویروس، کلیهی خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری ارائه میگردد و مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر میتوانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.toztab.ir و استفاده از بخش میز خدمات الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.
وی تشریح کرد: تمامی مراحل خدمات مربوط به بخش فروش و پس از فروش از طریق پیامک به اطلاع درخواستکنندگان رسیده و در صورت لزوم همکاران ما از طریق تماس تلفنی با مشتریان به پیگیری درخواستهای ایشان اقدام میکنند.
وی با تاکید بر ارائهی خدمات غیرحضوری به مشترکان جهت کاهش رفت و آمد و ایجاد فاصلهی اجتماعی گفت: در صورتی که مراجعهی مردم عزیز به ادارات برق ضرورت داشته باشد، ضمن تحویل دستکش یکبار مصرف به مراجعین عزیز و انجام عمل ضدعفونی به واحد مربوطه راهنمایی میشوند.
وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشترکین در امورها و اداراتی که امکان ایجاد حایل پیشخوان وجود دارد انجام و در غیر این صورت با رعایت فاصلهی حداقل یک متری، خدمات ارائه میشود.
قرائت کنتورهای برق توسط مشترکین
کاظمی افزود: در راستای ارائهی خدمات غیر حضوری و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی قرائت کنتورهای برق توسط مشترکین انجام و به شرکت توزیع نیروی برق تبریز ارسال میشود.
وی گفت: مشترکین برق تبریز میتوانند با روشهای مختلف از جمله ارسال کارکرد به سامانهی پیامکی ۱۰۰۰۰۴۱۱۱۲۱، تماس با سامانهی تلفن گویای ۳۳۳۳۶۶۹۹ و یا مراجعه به وبسایت شرکت به آدرس www.toztab.ir کارکرد کنتورهای برق خود را اعلام کنند.
بسیج تمامی امکانات برق تبریز برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا
کاظمی اظهار داشت: این شرکت تمامی امکانات خود را جهت پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا در سطح شرکت و حوزهی عملیاتی خود به کار بسته است.
عادل کاظمی گفت: همزمان با شیوع بیماری ویروس کرونا (کووید ۱۹)، ستاد پیشگیری از بیماریهای زیستی و واگیردار جلسات متعددی برای اخذ تصمیمات موثر تشکیل داد. این ستاد، در خصوص تهیه و تحویل ملزومات مورد نیاز برای پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا، از جمله ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و چگونگی کنترل همکاران در مقابله با این تهدید اقدام کرد.
کاظمی اظهار داشت: براین اساس دستگاههای ترمومتر (تبسنج حرارتی) تهیه شده و در ورودی ادارات استفاده میشود. همچنین انجام اقداماتی چون نصب بنر، ارسال پیامک و پیامهای رادیویی مبنی بر ارائهی خدمات غیر حضوری، گندزدایی و ضدعفونی کلیهی سطوح و محیط اداری در پایان وقت اداری بهصورت روزانه، لغو کلیهی ماموریتهای خارج از استانی، حذف دستگاه ثبت انگشت و استفاده از سیستم شناسایی چشم، اطلاعرسانی و ارسال هرگونه پیام و هشدارهای پیشگیری از طریق دفتر روابطعمومی، جلوگیری از پخش هرگونه شایعات و اطلاعات نامعتبر و ناصحیح، کنترل و درخواست حذف کانالها و گروهای غیرسازمانی و تهیه و تحویل اقلام بهداشتی از جمله ماسک، الکل، دستکش نایلونی و دستکش لاتکس ویژه همکاران شیفت و کشیک در ایام نوروز از دیگر مواردی بود که به تصویب رسیده و اجرایی شدند.
وی افزود: همچنین همکاران دارای بیماریهای زمینهای و خاص همچون بیماران قلبی، دیابتی، تنفسی، پیوندی و… شناسایی و نسبت به صدور مرخصی اجباری تا پایان اعلام وضعیت عادی اقدام شد. دفتر نظارت بر خدمات عمومی این شرکت نیز در طی این مدت، بر وضعیت بهداشتی آشپزخانه و بستهبندی غذای همکاران شیفتی نظارت مستمر داشته است.
کاظمی یادآور شد: کلیهی جلسات غیر ضروری لغو و در صورت نیاز به برگزاری، با حداقل نفرات و با رعایت فاصله بهداشتی تشکیل میشود. همچنین کلیهی دورههای آموزشی، برگزاری مناسبتها و نیز پذیراییها لغو شدند.
به گفتهی وی؛ هرگونه درخواست برای پذیرش میهمان در مهمانسراهای این شرکت و درخواست برای اقامت در شهرستانهای دیگر لغو و از طریق دفتر روابط عمومی اطلاعرسانی صورت گرفته است، جهت جلوگیری از شیوع بیماری در نمازخانهها، کلیهی مهرهای موجود جمعآوری و نمازگزاران با استفاده از مهرهای شخصی و سجادهی اختصاصی، نماز را اقامه میکنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان ضمن تقدیر از همکاران زحمتکش این شرکت در تمامی واحدها به لحاظ حفظ پایداری شبکه و تامین برق مطمئن، از مردم عزیز برای رعایت فاصلهی اجتماعی و درخانه ماندن قدردانی کرد و گفت: کارکنان برق تبریز در صف مقدم خدمتگذاری به مردم قرار دارند و از این بیماری مصون نیستند؛ با این حال برای رفاه حال مردم به طور مستمر در حال تلاش هستند و اجازه نمیدهند در هیچ شرایطی تامین برق با اختلال مواجه شود.