روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد
روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد
آرمان تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفته و تاکید نمود: روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان سازمان و بخش کشاورزی دارد .

آرمان تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفته و تاکید نمود: روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان سازمان و بخش کشاورزی دارد .
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛متن کامل پیام تبریک مهندس اکبر فتحی به شرح زیر است:
امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی برقرار می کند و تعالی می بخشد.
امنیت غذایی از مهمترین شاخصه های اجتماعی و اقتصادی توسعه پایدار است و جامعه ای که از لحاظ غذایی در مضیقه باشد نمی توان انتظار جامعه باهوش و پویا را داشت و در این راستا جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده اصلی امنیت غذایی محسوب می شود که باید تمام سعی و تلاش خود را برای تامین امنیت غذایی و مقابله با تهدیدات زیستی به کار برد و قطع یقین در شرایط تحریم های فعلی ، دشمن در پی آنست تا به اقتصاد کشور ضربه وارد کند مطمئناً این بخش را نیز مد نظر قرار می دهد .
با اطلاع از اهمیت فعالیت جهادگران در بخش کشاورزی به عنوان پیش قراولان جنگ اقتصادی، در این برهه حساس تاریخی که همدلی مردم و مسئولین نظام اسلامی در تحقق خودکفایی و استقلال کشور و تبلور جلوه ای جدید از مردم سالاری دینی و مشارکت پر شور مردم در اعمال اراده قانونی خویش، خشم و عصبانیت دشمنان قسم خورده نظام را برانگیخته تا با سوءاستفاده از فضای مجازی و بهره گیری از رسانه های بی هویت، با هجمه به ارکان مختلف نظام، سرمایه اعتماد عمومی را به تاراج برند و در این عرصه ، حوزه کشاورزی، امنیت غذایی و تنظیم بازار محصولات اساسی کشور هدف بسیار مناسبی برای دشمنان و سودجویان است و آنها تلاش می کنند این بخش را مختل کرده و به مخاطره بیاندازند و در این میان نقش روابط عمومی سازمان در بی اثر ساختن این هجمه ها ، بیش از گذشته نمود یافته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت « روز روابط عمومی و ارتباطات» و تبریک به اصحاب رسانه و ارتباطات بویژه خانواده بزرگ روابط عمومی بخش کشاورزی، همگان را به انعکاس حقایق و تبادل اطلاعات در چارچوب موازین قانونی و حفظ حرمت و آبروی افراد دعوت نموده و از خداوند متعال عمری باعزت برای همگان مسئلت دارم.
اکبر فتحی / رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی