• تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر : 9832
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    روغن فروشان، فیلترسازان، اتو سرویس کاران و خدمات لاستیک تبریز، دروه های ویژه آموزشی طی می کنند
    آرمان تبریز-با برگزاری کلاسهای آموزشی مشتری مداری و بازاریابی فروش ویژه فعالان صنف روغن فروشان تبریز، برای اولین بار و به همت اتحادیه روغن فروشان، فیلترسازان، اتو سرویس و خدمات لاستیک تبریز، کلاسهای آموزشی مشتری مداری، روانشناسی فروش، زبان انگلیسی کاربردی وطب کار در دانشگاه مدیریت بازرگانی با ارائه مدرک معتبر فروش ویژه فعالان صنف […]

    آرمان تبریز-با برگزاری کلاسهای آموزشی مشتری مداری و بازاریابی فروش ویژه فعالان صنف روغن فروشان تبریز، برای اولین بار و به همت اتحادیه روغن فروشان، فیلترسازان، اتو سرویس و خدمات لاستیک تبریز، کلاسهای آموزشی مشتری مداری، روانشناسی فروش، زبان انگلیسی کاربردی وطب کار در دانشگاه مدیریت بازرگانی با ارائه مدرک معتبر فروش ویژه فعالان صنف روغن فروشان تبریز در راستای تحقق برنامه تبریز ۲۰۱۸ برگزار می شود.
    به گزارش آرمان تبریز: علی جلیلی رئیس اتحادیه خدمات لاستیک، تعویض روغن،فیلترسازان وروغن فروشان تبریز در گفتگو با خبرنگار آرمان تبریز با اعلام خبر گفت: آموزش یکی از نیازهای اساسی اصناف است و با توجه به انتخاب تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان « پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی» نیاز به آموزش و لزوم توجه و برنامه ریزی برای این امر در اصناف احساس گردید که اتحادیه خدمات لاستیک، تعویض روغن،فیلترسازان وروغن فروشان تبریز در این راستا پیشقدم شده است.
    وی افزود: طی مکاتبات و جلسات با مسئولان محترم دانشگاه جامع علمی و کاربردی بازرگانی تبریز، تفاهم نامه همکاری برای برگزاری دوره های آموزشی مشتری مداری، روانشناسی فروش، زبان انگلیسی کاربردی وطب کار با ارائه مدرک معتبر ویژه فعالان این صنف صورت گرفت که ان شالله به زودی برگزار خواهند شد.
    رئیس اتحادیه خدمات لاستیک، تعویض روغن،فیلترسازان وروغن فروشان تبریز، اضافه کرد: سیاستگذاری هیئت مدیره تقویت بنیه علمی برای ارایه خدمات به روز برای مردم بوده و بر همین اساس اقدام به انعقاد این تفاهم نامه و برنامه ریزی برای شروع کلاسهای آموزشی نموده ایم که بتوانیم در گسترش تکنولوژی روز دنیا، فعالان این صنف نیز اطلاعات خود را به روز و علمی کنند.
    جلیلی همچنین از عقد تفاهم نامه برای ثبت نام آموزش فنی، جهت سرویس خودروهای نسل جدید و ارس درسازمان فنی وحرفه ای تبریز خبر داده و گفت: این اقدام هم در راستای پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان صورت گرفته و ان شالله با برگزاری این دوره های نیز شاهد ارایه خدمات مطلوب به مشتریان عزیز خواهیم بود.
    وی در خاتمه، از همکاریها و حمایت همه مسئولان تقدیر و تشکر نموده و خواستار مشارکت فعالانه و ثبت نام اعضای این صنف در این دوره ها شد.

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    1. جلیل یعقوبی   ۱۳۹۶-۰۱-۳۱  

      سلام و وقت بخیر و شادی
      با تشکر از زحمات هیئت مدیره محترم
      بنده برای شرکت در هر دو دور در خدمتم
      با سپاس : یعقوبی

      • مدیرکل اخبار   ۱۳۹۶-۰۲-۱۲  

        سپاس از محبت تان

    تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب