هفته  بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه است
هفته  بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه است
 آرمان تبریز-رئيس سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي و فرمانده پايگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي با صدور پيامي هفته بسيج را تبريك گفته و تاکيد نمود: هفته بسيج، فرصت مناسبي براي زنده نگه داشتن تفکر فداکاري، ايثار و خدمت صادقانه است.

 آرمان تبریز-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت ۵۷ فجر جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفته و تاکید نمود: هفته بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه است.

به گزارش خبرنگار ما از تبریز؛ مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت ۵۷ فجر جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان به ویژه یادگاران سنگرسازان بی سنگر و جهادگران بسیجی تبریک گفت.

متن کامل پیام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به شرح زیرمی باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

« بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد» (امام خمینی رحمت الله علیه)

هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حماسه آفرینان بسیجی و تکریم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمانها و ارزشهای بنیان گذار نهاد مردمی بسیج تجدید میثاق نماییم.

شجره طیبه بسیج، با عنایت الهی، امروز به مجموعه ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه ها و دلاوری های تاریخ ساز در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایط فعلی نیز با توکل به نیروی لایزال الهی و پایمردی و جانفشانی، درعرصه های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی ، مبارزه با ویروس منحوس کرونا ، کنترل و کاهش قیمت‌ها و همچنین دفاع از ارزش های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءالله برکات آن روز به روز بیش تر نمایان و به رشد و توسعه هرچه افزون تر کشور عزیزمان کمک خواهد کرد.

امروز جامعه ما، بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه فداکاری، دیگرخواهی و بازگشت به باورهای الهی و انسانی نهفته در تفکر بسیجی است و هفته بسیج، فرصتی مناسب برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری و ایثار و خدمت صادقانه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریا دل به ویژه بسیجیان جهادگر و سنگرساز بی سنگر تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است با همان تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و در سایه تعامل و هم افزایی در جهت توسعه بخش کشاورزی تلاش مضاعفی داشته باشیم و فصل ماندگار دیگری از همان روحیه و گذشت و شکیبابی و یکپارچگی دوران دفاع مقدس برای سرافرازی ایران اسلامی را احیا نماییم.