آرمان تبریز-پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با عنوان جنگ رسانه ای در قالب شانزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی های برتر ایران، همزمان و در کنار جشنواره روابط عمومی های برتر حوزه سلامت در تاریخ 13 و 14 آبان ماه برگزار گردید.

آرمان تبریز-پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با عنوان جنگ رسانه ای در قالب شانزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی های برتر ایران، همزمان و در کنار جشنواره روابط عمومی های برتر حوزه سلامت در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار گردید.

این جشنواره مورد استقبال پور شور روابط عمومی های دستگاه های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی قرار گرفته بود که در حوزه های مختلف از قبیل مسئولیت های اجتماعی، مدیریت راهبردی، تکریم ارباب رجوع، ارتباط رسانه ای و … به رقابت با یکدیگر پرداختند که مدیریت روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون با شرکت در بخش ارتباط رسانه ای و ارایه مستندات و مدارک لازم موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در این رشته شده و لوح و نشان سپاس روابط عمومی برتر را دریافت نماید.دکتر پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران اصلی جشنواره به تبیین رسالت روابط عمومی در شرایط کنونی پرداخته اصلی ترین وظیفه روابط عمومی را انعکاس خبر دانسته و حضور موثر روابط عمومی ها را در جنگ رسانه ای امروز و مقابله با اخبار جعلی مطالبه نمود و روابط عمومی ها را بعنوان کلید اصلی در این عرصه یاد کرد.

همچنین در این جشنواره، از دو کتاب «اندیشه های بنیادین در علم ارتباطات» و «شاه لیر» اثر دکتر باقر ساروخانی و اثر ۱۱ جلدی دایره المعارف واژگان نقبائی اثر دکتر لنگرودی پرده برداری گردید.

شایان ذکر است علاوه بر ارایه چندین مقاله در خصوص «جنگ رسانه ای و مسئولیت روابط عمومی» در این جشنواره، پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار گردید که می توان برگزاری دو کارگاه آموزشی را از اصلی ترین برنامه های آن خواند.